miercuri, 25 august 2010

Curaj

   Iar atunci mi-am dat seama!
   -Te folosesti cumva de versurile unei melodii stupide pentru a-ti cere scuze?!
   -Intr-un fel...  
   -Stii ce? Oamenii ar trebui sa fie destul de curajosi incat sa spuna "Iarta-ma", "Te iubesc" sau "Te rog" ! Dar nu lor le e mai usor sa spuna "Te urasc" sau "Lasa-ma in pace"! 
   -Da, dar nu sunt. Oamenii sunt niste...
   -Fiinte foarte lase, da stiu.... „Exact ca si mine” ma gandeam eu.
   Nu am mai spus nimic, am intors capul si am lasat sa-mi curga o lacrima pe obraz, in timp ce masina zbura pe sosea... 


  Este doar o mica parte din chestia la care am inceput sa lucrez...
Tulip






2 comentarii:

  1. "chestia" aia la care tu lucrezi o sa fie foarte buna :)
    filosofia cu psihologia din bucatica de mai sus e pe placul meu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha hah, m-am regasit oarecum printre randurile tale. Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook