duminică, 19 iunie 2011

Recomandare: Noaptea marii beţii

  Recomandarea de săptămâna asta vine destul de târziu. Este o melodie superbă pe versurile lui Adrian Păunescu, interpretată de Tatiana Stepa şi Andrei Păunescu.



Paşi de oşti înfrânte prin oraş
Sunt plini de-un întuneric laş
Şi de-un refren sinucigaş
Şi în noaptea asta de făclii, 
Ne vom urî, ne vom iubi,
Şi vom preface noaptea-n zi.

Hai, cetatea nu mai are grai
Hai, la mine-n suflet hai şi stai.
Tu, mai joacă ultimul atu
Eu nu sunt eu, tu nu eşti tu
Eu nu sunt eu, sunt tu.

Haide, haide, fie ce-o fi
Să prefacem noaptea-n zi
Asta-i noaptea marii beţii,
A marii beţii şi fie ce-o fi.

Hei, bărbaţii caută femei
În porţi se-ntorc deodatp chei
Toporul lumii taie miei
Noi ne căutăm plângând prin ploi
Potopoul lumii de apoi
E cartelat din doi în doi.

Vai, turnirul nu mai are cai
Vai, cetatea nu mai are grai.
Eu abia încap de dorul meu,
Mi-e deznădejde şi mi-e greu
Mi-e foarte greu, mi-e greu.

Sunshine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook