luni, 4 iulie 2011

Carti (4)

Incepem cu ce am lasat data trecuta, adica cu Beatles.

"Oamenii se prefac, mi-am zis in sinea mea. Intentionat. Film. Teatru."


"-Viata este un rau, zise ea. Viata este un curent."


"Am incercat sa dormim, dar sacii de dormit erau mult prea uzi. Am incercat sa aprindem pipa, dar si chibriturile erau ude. Am incercat sa ne certam, dar si pentru asta eram mult prea uzi."


"Apoi imi povesti si el prin ce trecuse, imi povesti ce se intamplase in camera cu Guri. Despre cele mai fantastice lucruri, atunci cand petrecerea se sparse, despre cum si ce anume, despre tot, absolut tot. Iar eu nu stiam care dintre noi mintea mai tare, esentialul era insa ca ne credeam unul pe celalalt."


"Nobody loves you when you are down and out."


"Eroii complica lucrurile, mai mult decat e nevoie [...]."


"-[...] Tocmai de asta se ocupa bluesurile. De dame. Dame si zbucium."


"-Atunci cand minti, merita sa fii fidel adevrului."


"-Revolutia nu-i o petrecere dansanta." 
Lars Saabye Christensen, Beatles

"Octavio Paz scria: Stramosii nostri aveau viziuni. Noi avem televiziune."

"[...] pentru psihicul american este mai important sa fii barfit decat sa fii cunoscut ca elev de 10."

"Cand esti in inchisoare pentru toata viata, un moment la lumina zilei este un moment la lumina zilei."

"Sa proscrii un subiect pentru ca nu e "corect politic" inseamna sa incepi - si chiar am inceput - sa iti subminezi libertatile fundamentale proprii."

"-Vezi tu, nu imi place. Chiar nu imi place cand se ia cineva de mine. Si stii de ce? Pentru ca o fata nu poate sa treaca prin viata daca o incaseaza si nu o plateste."

"Eu o sa traiesc acolo de unde pot vedea cerul si soarele, nu o sa ma ascund in gaura mea. Chiar daca e un soare de rahat si un cer de rahat."

"Las Vegas este un oras cladit pentru iubiri nebune. Daca nu ar fi fost, s-ar fi daramat."

"-Niciodata inseamna un timp lung, Wayne. E un cuvant pe care il folosesc cei slabi. Dar eu nu stau sa imi plang de mila."
John  August si Jane Hamsher, Nascuti asasini

*Recomand cu draga inima cartea Nascuti asasini, ar fi chiar buna sa-i mai trezeasca pe unii la realitate, dar daca sunteti prea sensibili si nu sunteti deschisi la minte, nu incercati. E pacat de carte sa pice in mainile unor astfel de oameni.

"-[...] Mostre de putere-asta reprezinta cartile mele. Pot fi interzise in biblioteci, n-are nicio importanta! Eu ii spun adevarului pe nume. Sexul-ah! Monsieur Poirot, de ce se teme toata lumea de sex? Sexul este pilonul de baza al Universului. Mi-ati citit cartile?" 

"-Nu e intotdeauna vorba numai de castig, madame."

"-La politesse nu e necesara intre prieteni."

"Oh, da,  zise Poirot. Mila este un sentiment inaltator."
Agatha Christie, Moarte pe Nil


"Iata de ce, intr-o noapte in care pot sa simt mirosul sangelui pretutindeni in jur, cand stiu ca, intr-o clipa, as putea sa iau legatura cu Puterea careia i-am rezistat atata timp si-i voi rezista pe vecie, simt nevoia sa scriu."


"Ma straduiam eu sa ma arat compatimitor, insa simteam un junghi de iritare din cauza purtarii ei. La urma urmei, eu nu ma dadusem atat in spectacol niciodata, nici macar cand murise mama. Nu ma lasase tata."


"-[...] Ucizi, sau esti ucis. Ma intelegi, baiete? Acesta e razboiul pentru care esti recrutat."


Jurnalele vampirilor, Jurnalele lui Stefan: Inceputurile

"Poetii si filosofii pe care i-am iubit odinioara s-au inselat. Moartea nu vine chiar pentru toti dintre noi, si nici trecerea timpului nu ne sterge treptat amintirea, si nu ne prefacea trupul in tarana."

"-[...] Vreau ceea ce am avut: o lume pe care s-o inteleg, nu una pe care n-o pot controla."

"-Ia zi, frate, frumoasa seara ca sa cinezi... sau sa mori. Ce parere ai?"

"-Stefan, ai pacalit moartea o data. Sper c-o s-o pacalesti si a doua oara." 

Jurnalele vampirilor, Jurnalele lui Stefan: Sete de sange

Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook