joi, 5 iulie 2012

Sa zicem ca

-Mi-i dor de ea. Asa mi-i de dor.
Auzisem cuvintele astea de nenumarate ori in ultimele doua luni.
-La fel de tare ca la inceput?, am intrebat eu. Si in acelasi fel?
A stat si m-a privit pentru o secunda pana s-a decis.
-Da. Si parca mai tare ca la inceput.
Am zambit in sinea mea. Era mai mult un dor... carnal, ca sa zic asa. De placere. Nu era deloc ca la inceput. Dar dorul e tot dor... si uneori ne doare mai mult decat ar trebui.
-Bine. Sa zicem ca te cred si ca e asa cum spui tu. Sa zicem. Momentan.
A ras.
-Sa zicem... Sa zicem ca sunt din nou fetita aia inocenta, credula si prostuta. Sa zicem ca nu stiu tot ce stiu... tot ce am aflat. Sa zicem ca tot ce mi-a "promis" ea se va intampla. Sa zicem ca totul e ca la inceput. Sa zicem... Doamne cat ma doare cand ma gandesc.
-Sa zicem, sa zicem. Asta nu-i o solutie si o stii. Uite, priveste viata ca pe o piesa de teatru sau ca pe un film.
-Ei bine... filmul asta e jalnic.
-Tocmai de aceea schimba scenariul acolo unde vezi ca lucrurile nu merg. Schimba-l in asa fel incat filmul tau sa fie de Oscar.
-Pai cum? Schimb scenariul si personajul principal lipseste?
Am ras.
-Tu esti regizorul. Personajele joaca dupa cum spui tu. Cu atat mai mult personajul principal.
-Poate ai dreptate.
-Sau poate nu, nu-i asa? Inca te indoiesti...
-Mi-e greu sa mai am incredere in primul rand in mine...
-Asta se va schimba cu timpul. E doar un moment din viata, atat.
-Unul lung.
-Trebuie sa inveti sa faci fata. Nimeni nu e inutil, nici macar aia pe care ii credem noi inutili. Tine capul sus si privirea dreapta. Arata ca esti puternica. Stiu ca poti sa faci asta. Stiu ca esti mai puternica decat areti... decat crezi.
-Am destule motive incat sa vreau sa fiu la doi metri sub pamant. Nici nu intra in discutie privirea dreapta.
-De ce vrei sa renunti la unicul lucru pe care il ai cu adevarat? Cam asta e viata...
A ras.
-Singurul? Poate....
Si-a aruncat tigara si a inceput sa priveasca apusul. Am luat-o de mana. Voiam sa stie ca sunt acolo.
-O sa fie bine.
Nu era valabil pentru acum, dar era pentru viitor.

Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook