joi, 16 septembrie 2010

Erou . . .

Doar stăteam şi aşteptam ca ploaia să-mi spele lacrimile, atâta timp cât el nu mai era aici să mi le şteargă. Dar ai apărut tu. Mi-am găsit puterea în privirea ta. Toţi îmi spuneau că trebuie să fiu puternică, dar ei nu ştiau cum e să pierzi tot ce ai mai de preţ. De unde atâta forţă încât să trec singură peste asta? Iar ei nu ştiau cum să mă ajute să fac asta. 
Apoi, ai apărut tu. Ai transformat durerea în veselie, ai făcut lumină acolo unde era întuneric, m-ai făcut să văd soarele printre nori, m-ai făcut să văd adevărul, m-ai ridicat când am căzut, mi-ai dat înapoi speranţa când am pierdut-o, ai fost mereu acolo.Eşti cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat de când... De fapt eşti singurul lucru bun care mi s-a întâmplat de atunci. Ai fost ca o lumină apărută printre umbre, erai curcubeul de la sfârşitul ploii, sau mai bine zis sfârşitul furtunii. Furtuna din sufletul meu. 
Aşa că promite-mi că vei rămâne alături de mine, promite-mi că, dacă îţi voi cere, vei fugi fără să te uiţi înapoi, pentru că pur şi simplu nu pot să mai trec odată prin aşa ceva. 
Eşti eroul meu.

Sunshine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook