luni, 4 aprilie 2011

The Phantom of the Opera

Sunt sigura ca aproape toti ati auzit de Fantoma de la opera. Imi place la opera, imi place atmosfera de acolo si imi place muzica clasica in general. Asa ca, atunci cand am vazut filmul, evident ca mi-a placut foarte mult. Eu am vazut varianta din 2004 , asa ca nu prea stiu cum sunt celelalte variante. Nu m-a impresionat actiunea in sine, cat m-a impresionat muzica. Am ales doua melodii de pe coloana sonora, care mi-au placut extrem de mult:



 (melodia din film era mai... linistita putin, dar varianta asta mi-a placut mai mult :)) )


Tulip

5 comentarii:

  1. Chiar e frumos filmul, si recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am văzut când a apărut. :D Mi-am luat imediat și coloana sonoră. Unele melodii merg la suflet... mai ales Think of me, That's all I ask of you, melodia de la Don Juan.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta mi-a placut si mie: muzica. Chiar mai mult decat povestea in sine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Past the point of no return...

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook