luni, 18 aprilie 2011

Vacanta

      Da mai! In sfarsit dupa atata timp in care ne-am "chinuit" pe bancile scolii, pentru ca nu gaseam o pozitie in care sa dormim mai bine la ore, avem vacanta! O saptamana ce-i drept si e foarte putin si personal consider ca e prea scurta. Astia de la minister fac orice numai sa nu primim vacante mai lungi. Sunt sigura ca daca Craciunul si Revelionul ar pica in aceeasi saptamana, vacanta de Craciun n-ar mai fi de doua saptamani. Oricum nu ne mai trezim cu noaptea in cap, in schimb profesorii, ca de obicei nu au renuntat la temele de vacanta...

        Dar asta nu conteaza prea mult, n-am sa las nimic sa-mi strice buna dispozitie. Maine seara, eu si Sunshine avem programata o piesa de teatru (La rascruce de vanturi, mai exact), asa ca va fi o vacanta plina mai ales ca e frumos afara.

        Azi m-am trezit pe muzica celor de la Queen ,iar cafeaua mi-a prins bine. Va las in compania lor:


Tulip

Un comentariu:

  1. Muzica celor de la Queen mereu ma face sa ma simt bine, deci buna alegere! :)

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook