marți, 22 iunie 2010

Infinitul...


Zilele acestea cineva m-a intrebat:"Unde pot gasi infinitul ? "

Am cugetat si am cugetat si in camera mea incepuse sa miroasa a creier ars, dar pana la urma mi-am gasit propria teorie. Infinitul il gasesti unde vrei tu sa-l gasesti. Il poti gasi in o gramada de lucruri: cum ar fi succesul sau dragostea... De exemplu cand persoana iubita iti zambeste, acel moment ingheata instantaneu, iar in acea clipa simti infinitul. Tu esti infinit, sufletul tau e infinit, iar sufletul e facut din sentimente, sperante, vise... Toate acestea sunt infinite... Atunci cand spui singuratate, tristete, fericire, ura, dispret... spui INFINIT.
Persoana mi-a spus ca e "o abordare interesanta"...eu mi-am aprins tigara, zambind fiind mandra de mine...


Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook