marți, 22 iunie 2010

Tu, eu si o cafea


Stateam fata in fata la masa ponosita. Stateai cu ceasca de cafea in fata , iar eu tocmai sorbeam din a mea. Nici una nu scotea vreun sunet. Ca prin minune imi aduceam aminte de betia pe care am tas-o aseara si de tot ce s-a intamplat.
Ai venit la mine plangand.... iar eu disperata incercand sa te consolez am aprins focul in semineu dupa care am deschis o sticla de vin . Tu mi-ai spus cu ochii rosii inlacrimati: „A plecat....” Stiam ca nu poti trai fara el. A mai urmat inca o sticla de vin.... Ti-am pus mana pe obraz spunadu-ti ca totul o sa fie bine. Tu mi-ai luat mana si mi-ai sarutat-o..... De acolo totul a luat o intorsatura radicala.. Acum cu durerea pe care o aveam in cap de la mahmureala si uitandu-ma la tine cum priveai pierduta in cafea nu-mi venea sa cred ce s-a intamplat!
Eram speriata!
Mi-am aprins tigara am dus ceasca de cafea la gura si speram sa nu-mi pierd cea mai buna prietena care acum statea in fata mea la fel de speriata ca si mine........
Si am simtit cum mi se scurge o lacrima pe obraz.....


Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook