miercuri, 23 iunie 2010

Mai lasa-ma o secunda....


Ploua... Ma gandesc la tine... normal ca ma gandesc la tine, in ultima vreme chestia asta a devenit ca o slujba cu mai mult de o norma intreaga! M-ai inebunit, m-ai facut sa-mi pierd mintile de cand mi-ai spus!
Si da mi-am aprins tigara(Sunshine:P), dandu-mi seama ca esti exact ca aceasta ploaie de vara pe care o priveam mirata. Veneai pe neasteptate, cu cate o sticla de vin sau sampanie in mana, ma cuprindeai in bratele tale, ma raceai dupa ce mai lasat sa ma incing destul de mult timp, spuneai putine, foarte putine, spuneai ultimul ”Te iubesc!”, imi dadeai ultimul sarut si plecai... Stiam ca-ti va fir dor de mine cum imi va fi si mie, stiam care-i situatia, stiam ca ne putem vedea foarte rar... Stiam...
Stiam ca iubirea noastra e ca o ploaie de vara...

Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook