miercuri, 4 ianuarie 2012

3 AM

Eram sigura ca asa se va intampla. Dar stiam ca am facut bine ce-am facut.
Am oprit motorul masinii si am intrat in acel local. Foarte multi barbati si putine femei, iar majoritatea lucrau acolo. Dansau. M-am dus la bar si am cerut o vodka.
-Te pot ajuta cu ceva?
M-am uitat in dreapta mea. O fata, cu o peruca verde in cap si aproape goala ma studia. Am privit-o atent.
-Depinde.
M-a luat de mana si m-a tras dupa ea.
-Ai incredere in mine.
-Te cunosc de nici 5 minute, de ce as avea incredere in tine?
-Pentru ca tu ai venit aici.
N-am mai spus nimic. Doar m-am lasat dusa de ea.
-Aici.
A deschis usa unei camere intunecate cu o masa rotunda, mare si o canapea in forma de semicerc.
-Ce-i aici?, am intrebat eu.
-O camera... speciala. Si m-a tras inauntru, inchizand usa.
M-am asezat comod, iar ea s-a urcat pe masa.
-Ce cauta o fata de lume buna, ca tine, intr-un loc ca asta?, a intrebat ea in timp ce-si unduia formele.
-De ce crezi ca sunt de lume buna?
-Eu am intrebat prima.
-O fata ca mine a pierdut tot ce avea, doar pentru ca a vrut sa traiasca in adevar. Iar aici... aici sunt din intamplare. De ce crezi ca sunt de lume buna?
-O vad in ochii tai. De obicei stiu sa-mi citesc clientii. In cazul asta... clientele.
Am zambit.
-Ce altceva mai citesti in ochii mei?
-Ai spus adevarul, iar acum suferi. Erai pe cale sa te mariti, dar l-ai parasit. Nu esti din oras. Nu stii ce vei face cu viata ta in continuare.
-Wow! Chiar te pricepi.
-De ce l-ai parasit?
-Nu-l iubeam.
-Esti sigura?
-Daca il iubeam, nu il paraseam.
-N-ai parasit pe nimeni iubit pana acum?
-Nu.
Am incercat sa o ating, dar s-a retras.
-Nu. N-ai voie sa ma atingi. Scrie in regulament.
-Si daca totusi am sa o fac?
-Sunt camere de supraveghere peste tot. Vei fi data afara.
-Cand m-ai adus aici, m-ai atins.
-Doar pentru ca esti noua.
Era frumosa si inocenta. Chiar daca se afla in acel loc, era inocenta. Era doar un copil. Era mult mai mica decat mine. Ma intreb cum a ajuns in acel loc. Ma intreb....
-E 3 noaptea... tu ar trebui sa dormi.
-Tu esti cea mai mica aici, tu ar trebui sa dormi, am raspuns eu.
I-am pus 100$ in jartiera.
-Zi-mi cum te cheama, am spus eu.
-Anet, a zis ea.
Am mai pus 100.
-Numele tau adevarat.
-Anet.
Inca 100.
-Vreau ceva real.
-Tot Anet. Nu mint.
Am hotarat sa o cred.
-Anet... sa inteleg ca nu te pot avea?
-Nu sunt o prostituata.
-N-am spus ca platesc, scumpo.

Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook