joi, 5 ianuarie 2012

Adio

-Ma iubesti?
-Stii foarte bine ca nu, am spus eu.
-Dar ma vrei.
-Da.
-Pentru o noapte?
-Cred.
-Te voi mai vedea dupa?
-Nu cred...
-De ce esti asa rece?
-Ai prefera sa te mint? Sau sa-ti spun toate astea cu zambetul pe buze?
Mi-am aprins o tigara.
-Nu, dar...
-Dar ar fi trebuit sa ma uiti atunci cand ti-am spus sa o faci. Ar fi trebuit sa pleci.
-Inca nu-mi pare rau.
-Dar iti va parea. Si stii asta.
Eram constienta de ce fac.
-Putem reveni la prietenia noastra? Nu vreau sa te pierd...
Am ras.
-Ce am avut noi a fost prea frumos ca sa revenim la o prietenie. Nu vreau sa traiesc in trecut.
Si-a apropiat buzele de ale mele.
-Adio!, a zis ea.
Stiam ca am ranit-o. Stiam cat rau i-am facut. Dar doar stiam, nu si simteam. As fi vrut sa simt ceva atunci. Orice.

Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook