duminică, 29 mai 2011

M-am născut între dealuri. (Lumea privită prin ochi de clujean)

  M-am născut între dealuri. Sunt obişnuită să simt că ele mă protejează.
  M-am născut între dealuri. Ştiu ce înseamnă natura şi forţa ei.
  M-am născut între dealuri. Dar infinitul nu îmi este străin. Dacă nu îl poţi vedea privind înainte, înveţi să-ţi ridici privirea.
  M-am născut între dealuri. Ştiu că, chiar dacă eu reuşesc să scap uneori de ele, sufletul meu este captiv aici.
  M-am născut între dealuri. Aşa am învăţat să urc.
  M-am născut între dealuri. Ştiu că ele nu lasă farmecul şi frumuseţea oraşului să se piardă. Le ţin strâns, nelăsându-le să îşi ia zborul şi să plece spre orizont.
  M-am născut între dealuri. Dacă nu poţi să priveşti dincolo de ele, înveţi să visezi.
  M-am născut între dealuri. Ştiu că, după ce urci, trebuie să şi cobori.
  M-am născut între dealuri. Ştiu că munţii sunt prea înalţi ca să poată fi urcaţi de oricine.
  M-am născut între dealuri. Ştiu că ele lasă lucrurile noi să intre, dar nu lasă istoria să plece.
  M-am născut între dealuri. Sunt obişnuită ca uneori să nu pot vedea soarele din cauza lor. 
  M-am născut între dealuri. Dar ştiu ce fel de lume e dincolo de ele. De asta vreau să rămân aici.
  M-am născut între dealuri. Munţii sunt următorul obstacol.
  M-am născut între dealuri. Aici vântul nu bate atât de sălbatic. 
  M-am născut între dealuri. Ele m-au învăţat că limitele există ca să fie depăşite.
  M-am născut între dealuri. Şi asta mă face să zâmbesc. 

Sunshine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook