joi, 19 mai 2011

Miracole . . .


  Era o zi caldă de mai, iar noi stăteam pe plajă şi ne uitam la norii pufoşi de pe cer

- Crezi în minuni?, am întrebat gândindu-mă încă la o poveste citită recent.
  În loc de răspuns, m-a ciupit.
- Au! De ce ai făcut asta?
- Te-a durut?
- Puţin...
- Atunci cred în minuni.
- Lasă prostiile astea şi răspunde-mi la întrebare.
- Minuni de genul... vindecări miraculoase sau apariţii misterioase?
- Da...
- Nu ştiu ce să spun. Dar tind spre nu. E complicat... Poate dacă aş fi văzut aşa ceva. Tu?
- Da.
- Da? Aşa... Simplu? De ce?
- Pentru că e simplu să crezi.
- Dacă ar fi aşa simplu, ar crede mai mulţi.
- Probabil. Voiam să spun că pentru mine e simplu.
  După un moment am adăugat:
- Oricum, nu poţi spune că nu îţi complici şi mai mult viaţa dacă nu crezi. E greu să găseşti explicaţii pentru lucrurile care oricum nu pot fi explicate de mintea umană.
- Sunt atâtea lucruri care au fost considerate minuni şi, în cele din urmă, au fost explicate.
- Şi atâtea care nu vor fi niciodată explicate. În plus, gândeşte-te cât de pierduţi şi fără speranţă suntem dacă ne gândim că nu există nimic mai presus de noi.
- Nu am spus că nu cred în Dumnezeu.- Avea dreptate. Nu spusese chiar asta.- Probabil că există şi probabil că face lucruri supranaturale...
- Pe care tu refuzi să le numeşti miracole.
  După o pauză de câteva minute, a spus:
- Într-un fel, ai dreptate. Dar, lasă-mă să mă mai gândesc la asta.
- Bine. Hai să înotăm, ce spui?

Sunshine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook