joi, 24 noiembrie 2011

Pentru R.D.

  Acest articol îi va fi dedicat în totalitate unei prietene foarte, foarte bune căreia poate am uitat să-i amintesc în ultima vreme cât de mult ţin la ea. 
  Bineînţeles, trebuie să-i spun în primul rând La mulţi ani!!!, pentru că azi este ziua ei. 

  Draga mea R., 

  Vreau ca aceste rânduri să semene oarecum cu scrisorile copilăreşti, dar înduioşătoare pe care ni le trimiteam când eram mici. Îţi aminteşti? Bineînţeles că-ţi aminteşti... De câte ori ne certam rău şi nu vorbeam cu săptămânile una dintre noi scria o scrisoare (de obicei tu) ca să-şi ceară scuze, deşi nu prea era vina ei. 
  Ei bine, nu cred că vreau să scuz ceva prin scrisoarea asta, ci poate doar să reînvii amintiri plăcute. Şi să mulţumesc pentru clipe superbe.
  Aşadar, mulţumesc pentru că mi-ai spart măseaua aia la grădi. (Bine, poate nu cel mai superb moment, dar lăsăm ce-i mai bun pentru final, nu? Oricum, nu înţelegeţi greşit. Asta e o amintire de care râdem foarte, foarte des)
  Mulţumesc că tu ţi-ai dat seama că trebuie să fim prietene pentru că suntem vecine şi nu te-ai oprit până nu am devenit cele mai bune prietene.
  Mulţumesc pentru serile de camps... :D
 Pentru toate jocurile pe care le-am inventat împreună în fiecare vară, în curte... Şi, să recunoaştem, nu-s puţine...
  Mulţumesc pentru toate planurile pe care ni le-am făcut împreună. Scuze dacă renunţ la avocatură, totuşi.
  Pentru fiecare tură de Eroilor.
  Pentru că ai crezut în mine în momente în care alţii n-au crezut.
  Mulţumesc pentru fiecare te iert. 
  Pentru că atunci când spun o aberaţie, tu încă poţi să zici Da? No bine...
  Pentru fiecare seară în care stăteam pe stradă, la poveşti, până la 12. 
  Pentru că mă minţeai frumos când nu voiai să-mi dai hainele de la păpuşile tale Barbie.
  Mulţumesc pentru răbdare, îngăduinţă... prietenie. 
  Pentru că ai avut răbdare juma' de oră până am coborât scara aia, la Mărişel. Şi pentru jocurile de rummy din rulotă. Şi pentru cireşe. 
  Mulţumesc pentru că ai aşteptat până acum ca să pot să-ţi zic toate astea. 
  Mulţumesc pentru că eşti cea mai veche prietenă a mea.
                      pentru că-i mai scump ca aurul
                      şi ca perlele din mare
                     şi ca stelele din ceruri 
                     un prieten adevărat. (prof. Luis Tijerina Almaguer)

 La mulţi ani!!!
Cu dragoste, B.
(Sunshine)
   

Un comentariu:

  1. Off'topic: vreti sa participati la un experiment? detalii pe blog http://roscata.ro/2011/11/xmas-gift-xchange/

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook