marți, 14 decembrie 2010

Îngeri . . .

Tulipei, Andreiei, tuturor celor pe care mă simt mândră să îi numesc prieteni şi tuturor celor care încet încet îmi devin adevăraţi prieteni 




Cel mai frumos cuvânt? Prieten
Cea mai grea meserie? Cu siguranţă cea de prieten. 
Cea mai frumoasă meserie? Cea de prieten.
Cel mai frumos angajament? Prietenia. 


Poţi spune că ai cel puţin un prieten adevărat? Atunci zâmbeşte, eşti norocos.
Un prieten e ceva preţios. Ceva ce nu poţi cumpăra cu bani, iar acest lucru cu siguranţă îi creşte valoarea.
Există  ceva magic între doi oameni care se numesc prieteni. O legătură unică. O legătură chimică prea complicată pentru a fi exprimată prin cuvinte. Să te numeşti prietenul cuiva înseamnă să spui că tu ai putea renunţa la ceva important oricând pentru persoana respectivă, că eşti alături de ea oriunde, oricând, oricum, că o susţii necondiţionat, că te gândeşti din când în când la ea, că încerci uneori să îţi imaginezi dacă zâmbeşte, dacă e supărată... Prietenia înseamnă să îţi dăruieşti o părticică din inimă, din suflet acelei persoane foarte foarte speciale. 
E foarte greu să fii un prieten, având în vedere că trebuie să ştii atâtea pentru a fi numit un prieten bun. Trebuie să ştii când să nu fii de acord cu el, când să îl critici, când să îl feliciţi, când să îl îndepărtezi de unele lucruri şi să îl atragi spre altele.... În orice prietenie, din păcate, se pot infiltra unii viruşi, care o pot distruge încetul cu încetul. Totuşi, o prietenie cu o fundaţie foarte puternică, nu se va prăbuşi niciodată. Va rămâne în picioare pentru foarte mult timp, în ciuda furtunilor, uraganelor care o vor lovi. 
Cu toţii facem greşeli. Astfel că şi într-o prietenie vor exista probleme, dar asta nu reprezintă întotdeauna finalul ei.  Din contră, unele prietenii devin mult mai puternice după unele lovituri...
Prieteni sunt acele persoane pe care le suni noaptea, când începi să plângi la telefon, nu cei care ţi-au produs lacrimile. Sunt cei care sunt uneori şi împotriva ideilor tale, nu doar le acceptă mereu. Sunt cei în care ai încredere întotdeauna. Sunt cei cu care te vezi şi atunci când eşti trist, nu doar în momente de veselie. Sunt cei care chiar te-au văzut plângând, dar te-au văzut şi râzând foarte bine, deoarece asta a fost datorită lor. "Sunt cei care, deşi ştiu totul despre tine, tot te iubesc."
Personal mă simt norocoasă că am atâţia oameni de încredere în jurul meu, oameni pe care îi consider comori, care ştiu să mă facă să zâmbesc oricând, care nu mă fac să mă simt vinovată dacă îi sun la o oră indecentă, care pot să-mi comunice ceva cu o singură privire, care fac minuni cu o îmbrăţişare... Oameni speciali. Mulţumesc mult!
"Deoarece nu putem numi o persoană fără aripi înger, îi spunem prieten." (Deci dacă raiul e plin de îngeri, atunci raiul e pe pământ şi eu am ajuns deja în el)

Sunshine

Un comentariu:

  1. iuiiiiiiii....ms...si eu ma simt mandra de tine...si mereu ma laud cu ce fel de prietena imi esti..teiubesc....

    cu drag Spongi bob

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook