duminică, 16 octombrie 2011

Ritualul inaintea intalnirii

Am primit o leapsa de la L.G.. Pfff... greu, foarte greu. Trebuie sa spunem cum ne pregatim noi pentru o intalnire.

Tulipa: Eu nu ma pregatesc... sau ma rog. Nu stau zile ca sa-mi caut o bluza si nici ore ca sa-mi fac freza. Ma duc exact asa cum sunt eu. Nu ma imbrac elegant, dar ma imbrac decent. Clar spun "NU!" tocurilor, fustelor milimetrice si bluzelor cu decolteul pana in pamant.  Oricum ma imbufna rasul cand le vad pe unele cu tona de machiaj pe fata de poti sa-l iei cu lopata pentru o amarata de intalnire, cum se chinuie pe tocuri si imbracate total varza. Si nu ma intereseaza nici daca el are sau nu cravata si nici daca poarta pantaloni scurti sau lungi, important e sa fie curat... adica daca puti, adio. Cam atat, restul va spune Sunshine, ca ce are ea de spus merge si la mine.


Sunshine:
  De obicei, când ies în oraş, indiferent de motiv, am grijă cum îmi aleg hainele. Nu pentru că îmi pasă de ce cred alţii despre mine, ci pentru că mă simt bine doar atunci când îmi place cum arăt. Asta poate însemna să port ghete de culori diferite sau ochelari de soare în decembrie. Nu contează astea, nu? 
Apoi, dacă vine vorba de o întâlnire, nu mă prea stresez. Adică, se prea poate să fiu puţin emoţionată, dar ... păstrăm aparenţele. 
Nu am nici tocuri, nici machiaj, cu siguranţă. Nu de alta, dar nu aş vrea să ajung acasă cu câteva fracturi.  
Îmi place ca un băiat  să fie îngrijit, dar toate au o limită. Adică, cred că mi s-ar părea ciudat să ies cu cineva care are mai multe produse cosmetice decât mine. Vouă nu?
  În orice caz, mereu voi aprecia naturaleţea şi bunul gust, indiferent de cine vorbim.
  

2 comentarii:

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook