miercuri, 24 august 2011

Am fost fericite cand

Zilele astea o sa tot vedeti lepse pe aici, pentru ca avem multe de facut. 

Incepem cu cea mai veche. Leapsa e de la Roscata si Pavel Ionut si trebuie sa spunem cand am fost noi fericite. Ne pare rau de intarziere, dar dupa cum am spus, suntem in vacanta. Sa incepem.

Tulipa a fost fericita:

  • cand am intrat la liceul dorit si profilul dorit
  • cand am luat locul 3 la un concurs international de dansuri
  • cand am scris primul articol
  • cand am primit primul articol
  • si bonus: sunt fericita de fiecare data cand reusesc sa ma vad cu Sunshine 
  • cand scriu
  • cand ii vad pe cei din jurul meu zambind
Sunshine a fost fericita:
  • când am văzut pentru prima oară marea 
  • când am aflat că urma să fiu redactor-şef la revista şcolii mele
  • ori de câte ori am făcut un om să râdă
  • la fiecare concert la care am fost cu Tulip
  • ori de câte ori am plecat într-o excursie
  • de fiecare dată când am putut să o învăţ ceva interesant sau folositor pe sora mea mai mică

Pe asta nu o mai dam la nimeni, pentru ca probabil a facut-o tot online-ul de cand am primit-o. :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook