marți, 23 august 2011

De ce?

De ce trebuie sa faci jocul asta? Stii ca pot castiga cu ochii inchisi.
De ce nu poate sa fie bine?
De ce tot pleci si apoi te intorci?
De ce ma resfeti atat de mult?
De ce spui ca niciodata? Poate...
De ce trebuie atatea zambete si lacrimi la un loc?
De ce trebuie sa fie asa? Atata ura...
De ce e atat de greu?
De ce ma atingi in felul asta? Imi dai fiori..
De ce imi tot faci cunostinta cu soarele?
De ce imi tot spui ca viata e scurta?
De ce imi arunci privea aceea insistenta?
De ce nu vii?
De ce ne-am cunoscut intr-o statie de metrou?
De ce atata religie?
De ce atatea reguli de respectat?
De ce, cand totul ar putea fi atat de simplu?
De ce ma condamni pentru ca eu chiar gandesc si ma opun?
De ce?

Tulip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook