joi, 4 august 2011

Tu si eu

Tu imi spui ca am sa mor,
Eu imi mai aprind o tigara.


Tu imi spui ca trebuie sa fiu cuminte,
Eu deja iti desfac nasturii de la camasa si imi lipesc buzele de ale tale.

Tu imi spui ca imbatranesc,
Eu iti spun cat de mult imi iubesc copilaria.

Tu imi spui ca trebuie sa fiu cumpatata,
Eu iti mai cer un pahar de vin.

Tu ma intrebi daca ma poti atinge din nou,
Eu iti spun ca tocmi m-ai tradat de trei ori.

Tu imi spui sa dorm,
Eu iti cer o poveste.

Tu ma intrebi de rochii albe si verighete,
Eu iti intorc spatele si spun ca nu.

Tu imi spui ca-ti iubesti viata,
Eu iti spun ca viata e acolo afara, nu in cusca in care traiesti.

Tu imi spui de mare,
Eu iti povestesc de munte.

Tu imi vorbesti de decenta
Eu sunt deja pe masa si arunc hainele de pe mine.

Tu bei apa,
Eu beau cafea.

Tu ma intrebi daca vreau luna,
Eu te intreb de ce rasare soarele.

Tu ma intrebi de religie,
Eu iti spun ca pentru mine nu exista.

Tu ma intrebi de politica,
Eu iti arunc o injuratura.

Tu ma intrebi daca esti singurul,
Eu iti arunc un zambet batjocoritor.

Tu imi vorbesti despre puritate,
Eu iti reamintesc unde ne-am cunoscut.

Tu ma intrebi,
Eu iti raspund.

Tulip

2 comentarii:

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook