duminică, 20 februarie 2011

10 lucruri pe care le iubim

Provocare primită de la Pavel Ionut. Acum să vedem ce iese :D

Tulip:

1.Scrisul, pentru că pot să fiu eu.
2.Cafeaua sau ceaiul, pentru că îmi place să trăiesc dimineaţa cu ochii deschişi.
3.Vinul fiert... mai e nevoie să spun ceva?!
4.Caietul cu notiţe, pentru ca mereu am câte o idee în cap.
5.Cărţile, fără ele nu cred că aş fi ajuns aici.
6.Blogul, pentru că îmi ne place şi pentru că din cauza lui ne-am maturizat şi copilărit în acelaşi timp.
7.Muzica, pentru că mă inspiră.
8.Contul de Twitter, cunoscătorii ştiu de ce :D
9.Ciocolata albă, pentru că... Aici nu ştiu, pur si simplu îmi place.
10.Vara, pentru că e vacanţa :))


Sunshine:
(nu în această ordine neapărat)
1. Scrisul, pentru că îmi dă posibilitatea să creez lumi mai bune...
2. Blogul, pentru că e ceva făcut de noi, ceva pentru care muncim zi de zi, ceva care - sperăm- vă face să zâmbiti după o zi nasoală.
3. Tenisul (măcar să mă uit dacă tot nu pot juca...:)), pentru că îmi plac jucătorii -în special Rafael Nadal...:)). Glumesc.
4. Lucrurile făcute manual, pentru că oamenii pun suflet în ceea ce fac cu plăcere.
5. Cărţile bune... preferată mea: Mîndrie si prejudecată de Jane Austen - o adevărată capodoperă.
6. Geografia, pentru că e cea mai interesantă materie.
7. Să mă trezesc înainte de răsăritul soarelui, vara.
8. Cuvîntul Păţăsti... dar cei care mă cunosc cred că s-au prins deja...:))
9. Toamna, pentru că oferă cele mai superbe peisaje.
10. Libelulele (habar nu am de ce îmi plac).



Chestia asta merge mai departe la.. cine doreşte :D

10 comentarii:

  1. deci Tulip e o fata si Sunshine, alta fata? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar tu ce credeai ca sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo fetelor pentru articol, ma bucur enorm pentru ca ati reusit sa-l scrieti, mult succes in continuare si sa vi se indeplineasca toate visele pe care le veti avea in viata

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim mult! Si ne cerem scuze ca a durat atat :D

    RăspundețiȘtergere
  5. E nu-i nimic, tot ce conteaza este ca l-ati scris ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. asteptati sa mai cresteti si o sa iubiti si alte lucruri .dexter

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt sigura ca asa se va intampla, dar... placerile varstei :D (Tulip)

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook