duminică, 27 februarie 2011

Ce inseamna scoala in ziua de azi?

-profa de muzica vine si iti pune manele la ora (am patit-o pe pielea mea)
-in calitate de elev cat si de profesor, stii ca acolo sus (la minister) cineva isi bate joc de tine
-elevii te considera profesor bun si ajungi favoritul lor daca dai note pe caiet, permiti copiatul, pierzi teste si te doare in cot de ei si de cultura pe care o au
-ca si elev inveti tot ce vrei si ce nu vrei, iar la unele materii, toatea astea la nivel de facultate
-ai ore de dirigentie la 7 dimineata
-stai cate 7-8 ore la scoala
-ai colegi care care trag draperia ca sa nu le intre soarele in ochi si stau cu neoanele aprinse ziua in amiaza mare (asta e de la Sunshine)
-ai colegi care la desen intreaba ce e curcubeul, iar la romana nici nu au auzit de Caragiale
-stii ca la olimpiade si concursuri supravegheaza numai nebuni
-daca vrei sa-ti spui opinia, ti se spune stai jos si sa taci pe motiv ca jignesti profesorul, pe scurt n-ai dreptul la opinie
-cel putin odata ai avut un prof/profa care a venit la ora si ti-a spus ca esti tampit
-daca mergi la meditatii la profesorul de la clasa, ai media asigurata
-profii vin la tine in pauze si iti spun cu tigara in gura ca tu nu ai voie sa fumezi (nu asa faci educatie)
-daca copilul e analfabet, nu e problema ca doar trece clasa si isi mai ia si bacu'
-la religie esti obligat sa spui rugaciunea si la inceput si la sfarsit de ora, iar profa iti spune ca nu poate sa faca nimic cu tine pana nu citesti Biblia
-profesorul iti "rapeste" pauza pentru ca nu termina de predat
-ai colegi care nu si-au facut tema de la inceputul anului si dupaia spun ca nu inteleg ce spune profesorul la clasa (da' nici nu-i intereseaza)
-auzi profesori la care "limbu' roman" lasa de dorit (si pe asta am patit-o)
-cand ajungi la scoala, toata lumea copiaza teme, asa ca... te apuci si tu de treaba
-cica invatamantul (pana in a XI-a) e pe gratis...

Si sunt sigura ca mai sunt o gramada. Daca mai gasiti ceva lasati un comentariu. :)

Tulip

13 comentarii:

  1. De acord cu tine.
    Insa, faza cu draperiile la mine e altfel! Ii rog pe colegi sa traga draperia ca ma deranjeaza f rau soarele, iar ei n-o fac :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ar mai fi inca multe de spus despre "invatamantul" romanesc, numai ca prefer sa nu ma gandesc la ele,ca mi se pun pitici pe creier :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) eu am am avut o intamplare neplacuta de curand si trebuia sa spun ce am pe suflet...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am intamplari neplacute aproape in fiecare zi ! M-am obisnuit cu "invatamantul" nostru,nu mai am nicio pretentie :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Eu vreau doar un singur lucru: sa fie respect. Daca ar fi, cu siguranta totul ar merge mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta vreau si eu,dar pana atunci, continui sa fac ce stiu mai bine,in special cu profesorii: ma respecti,te respect;nu ma respecti,nu te respect! :)) Desi am avut multe de pierdut din cauza asta, nu voi tace niciodata,nici chiar in fata vreunui profesor daca stiu ca am dreptate :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu cum e. Si eu am patit-o si stiu ca am sa o mai patesc. Plus ca din fire am "gura mare" si nu pot tacea cand nu-mi place ceva, asa ca... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Cum crezi ca se vede invatamantul prin ochii profesorilor? Dar al parintilor? Al societatii, in general?
    2. Care este importanta pe care o are curriculumul ascuns?
    Daca nu stii ce e ala, uite: e ceea ce se preda, si nu numai ca se preda, dar se si invata, desi nu e formalizat in niciun fel, si, probabil, nu ar trebui predat. Exemple? Uite, din ce ai scris tu: "daca mergi la meditatii la profesorul de la clasa, ai media asigurata". Nu conteaza ce inveti la meditatiile alea - probabil ca nu inveti mare lucru - dar deprinzi o lege a societatii (legea "dai banu'").
    3. Ce-i de facut?

    RăspundețiȘtergere
  9. Profesorii incearca doar sa mai puna ceva la salariul de nimic pe care il primesc si pe foarte putini ii mai intereseaza daca elevul stie ceva. Si intr-un fel ii inteleg. Despre parinti nici nu mai vorbesc. Ii intereseaza ce fac copiii lor la scoala doar in clasele mici, dupa aceea pe masura ce inainteaza, interesul se pierde. Cat despre societate... ei bine nu cred ca societatea intelege foarte bine ce se intampla pentru ca nici noi, cei imiplicati nu prea stim. Si nu e nimic de facut, din moment ce lumea se complace in aceasta situatie...

    RăspundețiȘtergere
  10. Da' de profesor de romana care nu a auzit de St.O.Iosif ce zici?
    Nu e de mirare, meseria de profesor nu mai e deloc atractiva, cei buni au iesit din sistem, altii nu ami vin ... exceptiile confirma regula.

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook