miercuri, 23 februarie 2011

Prea puţin. . .

Azi am fost pusă într-o situaţie destul de dificilă. La ora de română am citit Prima Epistolă către Corinteni, după care ni s-a cerut să scriem noi înşine o definiţie a dragostei. Buun..., mi-am spus. Asta nu o să fie greu. Pur şi simplu scriu ceva á la Sunshine şi e în regulă... 
Dar, când m-am văzut în faţa foii albe, pur şi simplu m-am intimidat. Parcă mă făceam mică, mică şi foaia se tooot mărea... 
Ce să scriu? Cum poţi să scrii o definiţie a dragostei? Chiar există aşa ceva? M-am uitat prin clasă ca să-mi văd toţi colegii scriind de zor. Atunci trebuie să fie uşor. Trebuie să ştiu ce să scriu, nu? Dacă lor le e aşa de uşor, mie de ce nu mi-ar putea fi? 
Aşadar, am hotărât să mai fac un pas... Lunându-mi inima în dinţi, mi-am scos stiloul din penar. După vreun alt minut am reuşit chiar să-i dau capacul jos. 
Bine, deja devenea ridiol. Cum să nu pot să scriu ceva despre o temă care este atât de mult dezbătută? O temă care apare în orice carte sau film, în majoritatea poeziilor, pieselor de teatru,...
Îmi veneau în minte zeci de cuvinte, dar care pur şi simplu nu voiau să se aşeze în propoziţii, fraze... Alergau, săreau, iar eu nu reueam nicicum să le prind şi să le aranjez... 
 INFINIT                          ÎNTUNERIC                                 SUFLET                                  INIMĂ                                                
                 LUMINĂ                                    SPERANŢĂ                                   TIMP               
 CLIPĂ                                MAGIE                                      REALITATE                          FARMEC
                    VEŞNICIE                                ÎNCREDERE                                 REALITATE 
IMPERFECŢIUNE            AMĂRĂCIUNE                               FERICIRE                               
                        BANAL                                   CHEIE                                   PUTERE        
PREZENT                    VIS                SURÂS             CĂDERE           PRIVIRE                     DORINŢE
                     IMPOSIBIL                        TRECUT                                     ADÂNC                  
TRANDAFIR                      DESTIN                             UMBRĂ                                   PERFECŢIUNE                                                                                                                                                          ÎNĂLŢARE           TU             NEÎNCREDERE                   PIERDERE        ...            


Erau mult, mult prea multe. Şi totuşi, nu erau nici pe de parte atâtea câte îmi trebuiau mie. Aveam nevoie de atât de mult, şi totuşi atât de puţin pentru a explica cum este cel mai important simţământ dintre toate. 


E imposibil! M-am dat bătută, spunând că nu pot explica prin cuvinte ceva ce atât de complicat... 
Am reuşit, în cele din urmă, să scriu câteva rânduri doar pentru că profesoara a spus că vrea să audă ce a scris fiecare dintre noi. Totuşi, nu o să vă spun ce am scris pentru că nu sunt tocmai mulţumită de acele rânduri  şi pentru că încă nu mi-am dat seama cum să explic prin cuvinte aşa ceva. Poate când voi afla. . . 


Sunshine

Un comentariu:

  1. ca sa intelegi dragostea si diferitele ei forme de a se manifesta iti trebuie inainte de toate sa ai credinta .si daca iti spun ca nu in dumezeu asa cum nu iti placea tie sa te indoesti intro postare anterioara ,ci in oameni ,in aproapele tau ,indiferent cine este acesta ,doar atunci ai sa intelegi o mica parte din ce reprezinta dragostea .nu stiu ce ai inteles tu din biblie atunci cand ai citit-o asa cum sustineai in acea postare despre care iti amintesc,dar incearca sa o citesti ca pe un roman de dragoste si ai sa descoperi ce inseamna dragostea,absolut dar absolut tot ce scrie acolo face oarecum referinta la iubire.nu stiu daca este vre-un dumnezeu pe undeva sau un anume mare spirit,dar ce am inteles eu din biblie desi nu am citito din scoarta in scoarta ,se refera la dragoste ,dradostea de mama ,dragostea de tata..... oricum ca sa inveti ce este dragostea nu ai neaparat nevoie de carti care sa iti explice in fel si chip despre un sentiment atat de frumos,ai nevoie de viata si de intelepciune,de vise si de dorinte, si nu in ultinul rand ai nevoie de suflet si de o inima mare.sper sa iti dai seama la timp atunci cand ai gasit dragostea si sa nu o lasi sa plece asa cum am facut eu, e cel mai cumplit lucru cand iti dai seama ce ai pierdut.semnat decster

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook