marți, 22 februarie 2011

Scriu



-De ce faci asta?
-Pentru ca imi place...
-Iti place?! Nici macar n-ai talent pentru asa ceva, nu te pricepi deloc!
Minunat. Macar eu faceam ceva pentru ca imi placea si nu pentru ca eram obligata.
-Conteaza daca am talent sau nu?! Ma simt bine pentru ca imi place, pentru ca doar asa pot fi eu.
-Si? Celor din jur poate nu le place...
-Daca nu le place, asta e. Eu o fac pentru mine, nu pentru altii. Ce conteaza daca celor din jur nu le place?! Importan e ca ma simt eu bine, ca pot crea ceva ce e doar al meu. O lume in care eu fac regulile, o lume mai buna decat cea reala. Asta e frumusetea imaginatiei... poti face ce vrei cu ea daca stii sa o folosesti. Din pacate, tu care nu ma intelegi, n-ai cum sa ajungi aici...
-Si daca imi voi crea si eu o lume a mea?
-Ca sa faci asta trebuie sa iubesti, sa-ti placa... Adica sa faci ceva si din placere si sa te descoperi pe tine...


Incercati sa va traiti viata din placere si nu din obligatie. E atat de important!

Tulip

2 comentarii:

  1. Am mai scris un comentariu vad ca nu a aparut, asa ca hai sa mai scriu unul pentru ca-mi sunteti dragi :P, ma bucur cand vad cat de mult iti place scrisul, eu il ador, in viata unele comentarii vor fi rautacioase dar nu pentru ca opera ta este slaba ci pentru ca invidia este cel mai mare dusman al omului. Nu trebuie sa bagi in seama toate rautatile, scrie pentru sufletul tau si vei vedea ca opera ta va fi apreciata de cei care iubesc literatura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne pare rau, nu stim ce s-a intamplat cu comentariul tau. Si da, mereu am incercat sa scriu pentru mine nu pentru cei din jur si iti multumesc:) (Tulip)

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook