joi, 17 februarie 2011

Lumină. . .

Mă uitam la el, la fiecare gest, la fiecare privire, la fiecare mişcare pe care o făcea şi ştiam un lucru...
- Încetează!
- De ce?, am întrebat. Nu am făcut nimic.
- Nu... De ce nu poţi sa înţelegi? Pur şi simplu nu poţi să-l ai.
- De ce nu? O să lupt dacă e nevoie...
- Ai totul. Totul. Dar tot nu te saturi...
- Păi atunci se pare că nu am chiar totul.
- Ba da. Ai tot ce-ţi trebuie şi încă mult, mult mai mult.
- Da. Dar eu vreau..., am protestat.
Nu înţelegeam ce era atît de rău la a-ţi dori mai mult. Faptul că aveam destul ca alţii să creadă că sunt mulţumită nu mă făcea neapărat să mă simt aşa...
- Pe el. Ştiu. De ce? Nu semănaţi. Nu v-aţi înţelege deloc.
- Minţi! Ne-am înţelege foarte bine...
- Ştii că nu e adevărat. E atît de diferit. În plus, pe tine oricine te invidiază...
- Asta nu e un motiv destul de bun ca să înceapă să nu mă mai intereseze.
- Ar trebui să fie. E bine să lupţi pentru ceea ce doreşti, pentru visurile în care crezi. Dar cînd asta deja începe să semene cu egoismul...
- Nu e egoism.
- Nu. E mîndrie. E singurul care practic nu îţi aparţine. Tocmai asta te atrage la el. Tocmai de asta ţi-l doreşti atît de mult.
- Nu!
- Ba da. Ştim amîndouă asta.
- Nu mă interesează! Nu o să mă mulţumesc doar cu atît. E ca şi cum aş avea... Luna. Dar eu îmi doresc Soarele.

- Eşti sigură de asta?
- Mai mult ca sigură.
- Doar... nu uita un lucru. Soarele nu mai lasă loc de altceva pe cer, pe cînd Luna le îngăduie şi stelelor să strălucească...

Sunshine




Pentru că lumina prea multă e ca umbra prea multă - nu te lasă să vezi. 

Un comentariu:

  1. Frumos si profund. Chiar daca avem tot ce cred ceilalti ca ne dorim, noi vrem mai mult... Adica vrem exact ce nu avem sau... pe cine nu avem.

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook