luni, 7 februarie 2011

Muzica

            Azi vom vorbi despre muzică (adică eu o să srcriu si voi o sa citiţi). Muzica în opinia mea, desigur.
            Cum spunea Caragiale? Că "Muzica iaste aceea care ne gâdila în mod plăcut urechea...". Măi, eu nu ştiu cum e pentru voi, dar pentru mine, muzica din ziua de azi numai plăcuta nu e. Cred că pot să-i număr pe degetele de la o mână pe ăia care îmi place să-i ascult si cântă de doar 2-3 ani. Adică aceia care chiar au voce şi ştiu cum să facă muzică. Şi sunt foarte revoltată. Zilele acestea am auzit un interviu cu Andreea Banică, şi după aceea am fost şi mai revoltată, iar ca urmare scriu acum asta. Lasând la o parte faptul ca a spus de 15 ori că vrea să trăiască într-o ţară în care câinii să nu-şi mai facă nevoile pe stradă si ca "limbu' român" la ea lasă de dorit, a spus nişte chestii, care mie, personal nu mi-au plăcut. A spus că vrea să fie ca o "mare" vedetă de la noi. N-am să-i spun numele, dar vă spun ca incepe cu litera "i" şi este urmată de doi "n". Cred că v-aţi prins de cine este vorba. A spus că vrea să fie ca ea, pentru că oriunde mergi în lume o auzi. Ceea ce traieşte "marea vedeta" in momentul de faţa se numeste succes de moment. După ce nu o să mai poată da cu "curu' în populaţie" (vorba cuiva), nu o să mai ştie nici naiba de ea. Aşa că, de ce ar vrea sa ajungă ca ea? De asemenea nu înţeleg de ce fetele de 15 ani vor sa fie ca ea, dar asta e altă poveste. Plus că i-a apărut si copia blonda.
           În concluzie, prefer să-mi ascult vechiturile decat pe "marii artişti" ai momentului.
          Şi recomandarea de saptămâna asta:


Tulip

3 comentarii:

  1. Mare dreptate ai. Iar recomandarea... jos palaria :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De ceva timp ascult formatia U2, ma oameni buni cum canta astia de iti pica fata, muzica de pe la noi numa' muzica nu-i, tot ce apare este comercial, dupa ce dispare vieoclipul de pe tv dispare si melodia din mintile noastre ,trist pentru ca unii au potential

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai pentru ca e comerciala nu ramane.

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook