joi, 17 martie 2011

Ani de liceu...

No sa va spun cum o fost azi. A fost oribil.
Am inceput dimineata prin a da cu capul de rama de la usa, in timp ce cautam intrerupatorul, pentru ca eram prea obosita ca sa deschid ochii. Dupa care baba care statea langa mine in autobuz putea. Si rau. Asa. Dar nu asta e important, pentru ca nu asta a facut ziua atat de rea.
Noi avem o profa de logica foarte... nebuna(ca sa nu zic mai urat). Adica incepe o fraza si cand o termina tot n-ai inteles ce vroia sa zica (nici ea nu stie ce vrea sa zica), vorbeste cu plantele, la teste dicteaza gresit si dupaia spune ca tu n-ai scris bine dupa dictare, pierde teste, are un catel pe care il cheama Aristotel si e obsedata de Aristotel (sa il apreciezi am inteles, dar sa vorbesti in fiecare secunda de el aia n-am mai inteles) si Doamne fereste sa-i ceri sa-ti explice ceva ce n-ai inteles ca te face cu ou si cu otet in fata clasei. Buuun. Joia trecuta cand am avut ora ne-a anuntat ca dam test, ca a pierdut lucrarile. Asa ca, noi, ne-am hotarat luni, ca joi sa chiulim toata clasa. Nu am facut-o numai pentru test, ci pentru ca a devenit insuportabila si am spus ca daca gaseste clasa goala poate isi pune si ea niste semne de intreabare... Oricum nu scapam... ca ora urmatoare ni-l dadea, dar no. Era ca un fel de razbunare ca a pierdut testele. Ca la alea pe care le-a pierdut am mai stiut ceva, la asta care urma acum nu stiam nimic pentru ca nu intelegem nimic din ce preda si prin urmare dadeam foaia goala (bine nu chiar, ca am fi avut macar numele scris pe ea). Azi cand era sa chiulim, nomal ca unii s-au tras pe cur. Am iesit aproape toti pe poarta scolii, si cand credeam ca am scapat, am aflat ca sunt cativa care au ramas in clasa. Si uite asa ne-am intors din drum. Adevarul e ca la ora am ramas 11 din 28 si... recunosc ca am facut o mare prostie ca m-am intors, chiar imi pare rau. Din pacate n-am o clasa unita, asta e. Dar cel mai tare m-a suparat ca s-au tras pe cur fix aia care se dau cei mai rotunzi si mai neastamparati. Daca erau premiantii si geniile mai intelegeam, dar asa... Testul nu l-am mai dat.

Tulip

3 comentarii:

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook