marți, 8 martie 2011

Scrisoare pentru mama

Mulţumesc. Mulţumesc pentru tot ceea ce îmi oferi zi de zi, pentru tot ceea ce-mi spui şi pentru tot ceea ce mă înveţi. Mulţumesc pentru că îmi arăţi mereu cât mă iubeşti şi iartă-mă pentru că uneori uit să-ţi arăt şi eu cât de mult te iubesc. Mulţumesc pentru tot ceea ce mă înveţi mereu. Pentru că nu te superi atunci când aşa ar tebui să faci. Pentru că faci imposibilul să devină posibil, pentru că faci lumină din întuneric... Îţi mulţumesc pentru că exişti, pentru că mi-ai dat viaţă. Îţi mulţumesc pentru că mă laşi să merg singură, veghind mereu asupra mea. 
       Mulţumesc pentru tot ceea ce eşti!
       La mulţi ani!!!        
                                                                                                Cu dragoste, Tulip&Sunshine


                                        La mulţi ani, de asemenea, tuturor femeilor şi mamelor!!! 


Un comentariu:

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook