miercuri, 23 martie 2011

Femeile si blana

          Initial vroiam sa spun muierile si blana, dar am spus ca e prea urat. Si nu, nu e vorba de haina de blana pe care o porti iarna.
          Cum s-o incalzit putin afara si o iesit soarele toate muierile si-or luat fuste pana-n cur. Totu' bine si frumos pana aici, nu? Daca o parte din ele si-ar si da blana jos de pe picioare ar fi minunat! Eu una nu pot sa le inteleg... Isi iau pe ele nu stiu ce fusta de firma si umbla cu parul de Big Foot pe picioare. Mie imi e greata cand vad asa ceva... nici nu vreau sa ma gandesc ce simt barbatii. Si cica sexul frumos... Si mai este o categorie de "fete" care au dimensiuni de Zidul Chinezesc si isi pun pe ele fuste minuscule de se revarsa toate suncile. Plus ca atunci cand isi deschid gura, altceva inafara de injuraturi nu stiu sa spuna. Fetelor nu e nevoie sa infiorati lumea pe strada ca sa primiti atentie. Nici eu nu sunt zeita frumusetii si nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar fetele astea parca sunt animale. Adevarul e ca aceste domnisoare tanjesc atat de mult dupa atentie incat nu stiu ce sa mai faca si isi pierd respectul de sine, ajungandu-se la situatii penibile ca astea.  Daca faceti parte din sexul frumos purtati-va ca atare.

Tulip

2 comentarii:

  1. =)) mă aă ştii că îmi place noul stil abordat şi cred că o să prindă pentru că te face originală. Na acum despre femeile descrise de tine în articol ce să zic, de fapt nu pot să zic nimic pt. că am pritenă şi mă ceartă dacă mă uit după altele =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai cum sa te uiti la asa ceva, crede-ma :))

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook