marți, 22 martie 2011

Frica?! De ce?!

        Tot timpul aud pe autobuz babe care barfesc intre ele: "Vai, tinerii din ziua de azi nu mai au frica de Dumnezeu!". Plus ca am mai vazut "trebuie sa-ti fie frica de Dumnezeu", scris undeva, de curand. Pai sa va spun ceva... Nu sunt eu foarte credincioasa, recunosc, dar nu cred ca Dumnezeu vrea sa-ti fie frica de El. Dumnezeu a spus sa iubim nu sa ne fie frica, asa ca... ce naiba?! Eu cred ca el vrea doar sa il iubim si sa-l respectam, iar tu laudandu-te ca mergi la biserica in fiecare zi si te rogi 24 din 24, nu demonstreaza ca-L iubesti.


Si va las si o melodie frumoasa care desigur, n-are absolut nicio legatura cu subiectul :D :

Alice Cooper - Poison



Tulip

10 comentarii:

  1. De acord cu tine, desi intr-un articol imi exprimam frica de Dumnezeu era cvea metaforic, in sensul ca nu-mi mai este frica de nimeni

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc ca esti de acord cu mine si stai linistit ca am inteles despre ce era vorba in articolul respectiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mai mult decât de Dumnezeu mă tem de absenţa lui Dumnezeu" Octavian Paler. Un citat genial, după părerea mea. (Sunshine)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tulip draga, ia studiaza tu putina teologie si vezi la ce anume se refera termenul "frica". E un simtamant nascut dintr-un respect profund fata de Creator, chiar mai mult decat un simplu respect, iar nu o "spaima", asa cum am traduce noi frica:).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim Tocmai... daca e ceva mai mult de respect, atunci nu-i spunem frica. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E o sintagma intiparita in vocabularul poporului.

    Acelasi anonim;).

    RăspundețiȘtergere
  7. E o sintagma intiparita in vocabularul poporului si de multe ori inteleasa gresit.

    Aceeasi Tulipa :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe undeva aveau dreptate si femeile acelea... prea am uitat de Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, doar ca ar trebui sa ne vedem fiecare de treaba noastra. Ar trebui mai intai sa ne apropiem noi de Dumnezeu si dupa sa incercam sa-i apropiem pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce e mai graitor decat o pilda vie? ;)
    Cand insasi viata ta(in sensul de mod in care traiesti) descopera celor din jur Cui anume te inchini, cand se vadeste limpede ca respecti cele ale lui Dumnezeu.

    Sunt minunate faptele credintei; de-ar fi cu atat mai raspandite.

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook