miercuri, 30 martie 2011

Gradina Botanica, Cluj

No ca am fost cu Sunshine, duminica, in Gradina Botanica (si nu, n-am fost pentru ca ne-o venit rude asa cum am spus aici). Si o fost fain. Am vazut si niste olteni care s-or mirat de rate si s-or bagat in bazinasele de langa turn ca sa-si faca poze si mai era un fotograf care o uract o piti pe tocuri pe ceva delusor si era sa-si rupa gatu'... dar nu asta conteaza. Si acuma poze.


Si ultima :D :

Are si Sunshine un set de fotografii si le va posta cand va avea putin timp :) 

Tulip

2 comentarii:

  1. Introducerea articolului frumoasa, ma bucur ca-mi urmezi sfatul si nu te lasi de graiul ardelnesc, nici sa nu te lasi, ma auzi?,pozele frumoase astept sa le vad si pe cele realizate de sunshine. Numa bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am graiul ardelenesc in sange, asa ca n-am cum sa ma las :)) Multumesc si sper sa le vezi si pe cele ale lui Sunshine curand :D

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook