joi, 31 martie 2011

Dimineata...

Vreti sa va spun cum ma trezesc eu dimineata? Ei bine... adevarul e ca nu prea ma trezesc cam pana pe la pranz (chiar daca ma trezesc si ma duc la scoala, treza complet sunt cam pe la 10 jumate -11) :)) . In ultima vreme e mai greu, plus ca nu ma culc la cat ar trebui sa se culce o eleva cuminte... Asa ca incep dimineata cu ceai sau cafea si muuulta muzica buna. Deci, 'neata lume si o melodie frumoasa (melodie pentru care am fost, candva, facuta satanista de cineva care asculta Inna... prefer satanismele mele in loc de Inna) :

Guns N Roses Paradise City



Tulip

Un comentariu:

  1. Neata! (scuze, dar doar acum am avut timp pt asta). Deci am ras bine la articolul asta =)) Si am ascultat muzica buna. Si nu, nu vei afla cine sunt asa cum ai spus :))

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook