vineri, 25 martie 2011

Cele douasprezece scaune



-Ce facem aici?
Ma uitam la scaunele care erau aranjate dezordonat. Am inceput sa le numar. Douasprezece. Oare...
-Nu. Nu are nici o legatura cu lucrurul la care te gandesti tu. N-are nici o legatura cu religia.
-Si atunci? De ce douasprezece?
-Cele mai importante, douasprezece sentimente ale omului.
M-am uitat mai atent. Pareau la fel.
-Uita-te si mai atent. Sunt complet diferite. Incearca sa vezi dincolo de aparente.
Era enervant sa stiu ca sunt atat de previzibila in gandurile mele. M-am uitat din nou.
-Wow! Chiar ca sunt diferite. Dar tot nu mi-ai spus de ce suntem aici.
-Unul din aceste scaune semnifica iubirea. Cine se aseaza pe el nu se mai ridica.
                 -De ce?
-Pentru ca, oricat de mult am nega noi, iubirea e fatala. Si pentru ca nu este om in lumea asta care sa nu fi iubit macar o singura data, oricat de rau ar fi.
-De ce? Iubirea ii face pe oameni buni.
-N-am spus ca nu e buna... am spus ca e fatala.
-Si ce caut eu mai exact aici?
-Iti vei alege un scaun.
-Ce?!
-De fapt, scaunul te va alege pe tine. Daca ce simti tu e foarte puternic... vei avea “norocul” sa te asezi pe scaunul care semnifica iubirea.
Stiam pe ce scaun ma voi aseza...
-Stii... nu e cea mai inteligenta miscare.
-De ce?
-Pentru ca un om intelingent, daca vrea razbunare, chinuie nu omoara... oricat de mult ar iubi sau ar ura.
M-am uitat in ochii lui albastri si i-am zambit... pentru ultima data. As fi putut sa refuz, dar nu vroiam... Trebuia sa-mi demonstrez ca pot.


Si pentru ca e cald si frumos afara :)) :


                     Voltaj - Albinuta



Tulip





2 comentarii:

  1. Filosofie si crime... Exact ce-mi place, iar ce ai scris tu mai sus e foarte tare, felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place, iar filosofia si crimele sunt deasemenea preferatele mele... ar trebui sa ne intalnim la o cafea :))

    RăspundețiȘtergere

Ne gasesti si pe Twitter: Tulip si Sunshine si Facebook